Son iki fikir için reklam senaryolarının çok uzun olduğuna dair eleştiriler aldım. Gerçi ben her iki reklamın da 60 sn gibi optimal bir süreye sığacağına eminim ama yine de bugün kısa bir reklam senaryosu yazacağım:
1. karede Naylon çorap reklamlarındaki gibi çorap giyen güzel bir kadın bacağı görüyoruz önce ekranda.
2. karede sokakta şemsiyeli bir adam görüyoruz. Yağmur yağıyor. Güzel bir kadın koşarak adamın yanına, adamın şemsiyesinin altına sokuluyor. Adam önce şaşkın bakıyor. Göz göze geldiklerinde gülüşüyorlar. Kadının yüzünde muzip bir ifade.
3. karede bir ameliyathanedeyiz. Bir doktor eldivenlerini giyiyor.
4. karede küçük bir bebek. Annesi üşümesin diye başına beresini geçiriyor.
Markamız ekranda görünüyor: O.K.
Sloganımız geliyor: Bazı şeyler korunmaya değer
Kareler tek tek ele alındığında hepsi soğuktan, yağmurdan, mikroplardan falan filan korunmayı temsil ediyor. Fakat bir bütün olarak, özellikle de hedef kitlesi olan erkekler tarafından ele alındığında; kadın cinselliği, şemsiye altında birleşen kadın ve erkek evliliği, doktor ve ameliyathane doğumu temsil ediyor ve sonra bebeği görüyoruz. Reklam bir yandan da "eğer korunmazsan seni bunlar bekliyor" diyor.
Bu fikir MTV Türkiye tarafından, sosyal sorumluluk kampanyası kapsamında, gençlerde korunma alışkanlığı oluşması için çekildi. Bu hafta yayında görebilirsin. Kimsenin bu işten haberi yok bu arada, seninde olmasına ihtimal yok. Maksat yapıldığını bildirmek. Kolay gelsin.
YanıtlaSilReklamları yorumlarsıııın
YanıtlaSilSpotları da yazarsııııın
Sen Taran'a yakışırsııııın
Seni sevmeyen ölsün
Hedef Taran yazar sensiin
Gelirse sert ondan gelsiin
Yeni yıldız bence sensiiin
Seni sevmeyen ölsün
Yazar diye sana deniiiir
Ayar anlayana veriliiir
Eleştiren hep siliniiir
Seni sevmeyen ölsün