25 Ocak 2009 Pazar

BİR NEVİ REFERANSLAR

Bugün 3. günüm. Bir çok destek mailinin yanı sıra köstek maili de alıyorum doğal olarak. Herkes sağolsun. Gelen destek maillerinden bazıları benim adıma değil, blogda yayınlamam için Ali Taran adına yazılmış. Bu destek maillerini yayınlamaya karar verdim:



_ Ali Taran, elimde seninle ilgili çok gizli belgeler var. Eğer bu çocuğu işe almazsan belgeleri açıklarım ona göre. Cemal Kılıçtaroğlu



_ Hey man what is your problem? Hire him. Don't you see that he is a smart guy? Barran Obara



_ Aliciğim, bu çocuğu da al git. R. Tayyip Erdonar



_ Evet Ali Taran, bu çocukla beraber geri dönülmez bir yola girmeye hazır mısın? Ahmet Çeker



_ Blogu çok beğendim. Ali Taran yap bir güzellik. Bu arada herkesin gördüğü üzere mail de atabiliyorum. Kadri Toptaş

1 yorum:

  1. Ali Topu Tut, Ali Bu çocuğu İşe al, al ali al, al al al(çok manalı oldu)
    Çetin ayasofya

    YanıtlaSil